herbata. tusz. ryż - azja wschodnia
Blog > Komentarze do wpisu

Dobra DROGA na NOWY ROK.

Konczy sie  wlasnie styczen -  czyli powoli  noworoczne postanowienia  staja  sie przeszloscia.

Ale mamy mamy do celerbarcji jescze jeden NOWY ROK - ksiezycowy ((- ktory chyba badziej ukazuje  ( ukazywal)  naturalne ruchy przyrody - bo wedlug przebiegu ksiezycowego  roku - 4 pory roku  sa bardziej plynne. ) )  Wiec noworoczne  postanowienia  maja  szanse do realizacji.

Jest  jedna ciekawa   obserwacja ktora udawnia   iz jak ktos chce  to moze  duzo  zmienic .

 

 Bardzo fajna przemiana -   ukazujaca  jak  pewna   wokalistaka  utalnetowana  ale niestety  z wygladu     malo  atrakcyjna  czy  symaptyczna  ,  po  30 latach  zmienia  sie w bardzo  fajna  kobiete  Tak- ze  az trudno  sobie  wyobrazic  ze  taka  osoba  z nadwaga  moze byc naprawde  kims innym - .

Ale  do rzeczy -  1982  rok -  sie na scenie  pojawia  sie  duet YAZOO  - jeden z najlepszych z nurtu " UK electro pop"   Kazdy ma swoje gusta muzyczne  ale akurat kawalek " Don't go " byl na tyle dobry  ze zawojowal  listy przebojow .   Alison Moyet -  ze swoim   glosem   pasowala  do post punkowych , nowofalowch  wibracji pierwszej polowy lat 80tych .   Co  do wygladu to mozna  ocenic po zobaczeniu  video clipu.

Alison Moyet w  1982roku

 

Grupa  Yazoo  rozpadla sie -  ale mieli swoj wspolny wystep w 2008 roku  po 20stu paru latach- 

Alison Moyet - jako wokalistka solo odniosla  wiele sukcesow -  zawsze znana ze swej  nadwagi.    I  wydawalo  by sie  ze juz tak zostanie .. nie bedzie nic   co moglo by zaskoczyc

rok 2014

Ale tutaj  Alison Moyet po  ponad 30stu  latach - caly  czas  spiewa  kawalek " Don't Go" .

Z  tym ze jest totalnie  inna  osoba.    Potrafila  przemienic  sie w  kogos  innego  -  i to jej  bardzo  dobrze  wyszlo. .  Ukazuje  ze czas  wcale  nie musi  zawsze  przeszkadzac  w zmianie  na pozytwnej  drodze.    Osobowosc   Alison Moyet  ukazuje  ze mozna  realizowac  

sobota, 31 stycznia 2015, sayama

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2015/01/31 20:35:23
O, ale masz fajne postanowienie. Teraz będę Cię zadręczał, domagając się realizacji postanowień. Będę wytrwały ;)
Co do mnie, to nie mam postanowień, ale obiecuję się cieszyć Nowym Rokiem, jeśli się uda.
-
2015/02/19 13:49:46
Lubię ją. w moim radiu często leci.